tirsdag 7. januar 2014

Godt nytt år...


Godt nytt år alle sammen!
Nå er det lenge siden jeg har vert her og skrevet! 
Dette skal jo være en hageblogg, og ettersom hagen ikke helt var hage i fjor, så var ikke lysten der. 
Nå er det nytt år, og masse har skjedd.
Drivhuset er oppe, ble brukt noen uker i fjor, og det fungerte fint! 
Og jeg har et nytt lerret og jobbe med, så nå gleder jeg meg, og vårfølelsen er på vei! 


Nesten helt tomt... Masse muligheter. 

Drivhuset og kassene mine. Rakk akkurat og flytte over urtene i høst, så de fikk rote seg før vinteren. 
Gjenstår og se hva som overlever. 
Nå er det straks dags for frøsåing og jeg gleder meg! Imens får jeg klare meg med primula inne. 
 Selv om jeg er ekspert på å vanne de ihjel!

Ha en flott dag i regnværet:-)

L<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar