tirsdag 22. mai 2012

Flotters dag i sola!

Etter en liten inspeksjon i Hagen i mårest så må jeg si meg fornøyd.
Jeg begynner å få fylt opp urtebedet mitt. Nå mangler jeg bare å sette ut salvie og rosmarin. Hår sådd det meste selv. Untatt luftløk og mynte. Det tok jeg fra urtebedet hos mamma. (har vel egentlig sådd og laget i stand det også)




Er litt skeptisk til agurkurten. Sist gang jeg hadde det, kom det en blomst, så døde den! Men prøver igjen!




Her er det poteter og gulrot. Har tenkt og sette noen reddiker og salat også.




I bedet så kommer det liljer jeg ikke viste jeg hadde?!? Og masse annet grønt. Og riddersporen i bakgrunnen har overlevd (takk og lov) et halv år med Balder tiss..... #!€@?$. Gleder meg til den vokser seg høy og fin!!!








Har satt ut siste rest på verandaen. Etter som drivhuset(telt) gikk rett vest.... Bokstavlig talt. Satser på at de ikke får for mye kveldssol.




Ser det har kommet brune flekker på hortensiaen min..... Får aldri skikkelig til den...:(








"hjørnet" mitt ettersom drivteltet blåste vekk.... Dytter alt under trappa... He He




Ha en flott dag i sola:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar