søndag 9. februar 2014

Det spirer i massevis

Da er det vel på tide med en liten oppdatering!?
Hår sådd en del stauder bl.a primula vers, kryp timian, lavendel, og noen solhatt og litt gress.
Har også kommet noen sommerblomster frø i jorden.

Blant annet stemor, svartøye, blue mink, og noen klatreblomster.
Tror det blir en spennende tid i møte. 
Se hva som dukker opp, og hva som ikke gjør det.
Er da litt grønt.  Har temperaturen jevnt på 12-15 grader, og ekstra lys på fra kl 13-19.
Så genialt med timer :) 
Kryp timian den ble sådd forrige søndag.  Har stått på badet, og ble flyttet i vekstrommet i dag.
Skal dekke en steintrapp med denne. Gleder meg, kjenne den hærlige duften da jeg går ned trappa.
Engletrompeten som jeg sådde i fjor var jeg helt sikker på at hadde daua, ettersom de andre har gjort det....fikk en ny sjanse, og det kommer noen små  saker opp fra jorda, håper de kommer seg.
Ellers har jeg gardert meg og sådd to nye sorter i dag. En gul, og en hvit, med rosa skjær.
 
Nå får jeg vel vente noen dager. Kikke litt på nettet, og ser om jeg finner noen flere stauder jeg kunne tenkt meg.
Noen forslag? 

          L<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar