mandag 8. april 2013

Mange ønsker.

ÅÅÅ jeg har såå mange ideer, og ønsker for våren og sommeren ute i hagen.
men må nok bare smøre meg med tålmodighet.
første bud er nok ei ny trapp ved inngangen, i å med den gamle snart står inne på badet.... ( viser bilde senere) mens vi holder på der har jeg
store ønsker om belegningstein rundt "kaffehjørnet" mitt. men etter en del diskusjoner med mannen i huset, blir det satt på vent.

hans planer er å fylle ut , og rette opp tomta bak huset. og det er jo sletts ikke dumt, for da får jeg nemelig verdens beste plass til drivhuset.
(men det tar jo så lang tid) vil jo ha drivhus NÅ.
hadde også lyst til å lage rosbedene mine klare til i sommer. rundt verandaen, men..... ettersom gubben skal fylle ut, så får jo de bare vente også.

så da står noen få ønsker til på lista: en liten grusplass i solveggen, og et hønehus til 5 høner, stort nok til å bruke som skjul til vinteren også...

skjul var ingen dum idé, men hønene var ikke mannen så glad for å høre om.

så da blir det no nye komprimisser :) men vi blir nok enige til slutt.




her bliir det ny trapp.



her skal det planes ut , bare snøen går.

ha en flottt kveld

L.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar