tirsdag 9. april 2013

snar tur på hagesenteret






etter en liten tur på hage senteret kom jeg ut med tre stiklinger til spanske margeritter. til den nette sum av 50,- som regel så går hundrelappene veldig fort der, men i går var det dårlig utvalg, og jeg må bare holde meg til hagemessa




ihvertfall har de stakkar små fått større potter i dag, og jeg fant ut at jeg må ivestere i flere, før resten av spirene mine gror ut av pottene sine. begynner å bli temmelig trangt hos noen.




whitewell gem har jeg aldri sådd før, så håper det blir mange fine blomster




slik at den blir like stor og fin som denne .




agurk, chilli og tomat trenger ogsså større potter ganske kjapt er jeg redd.




å så har jeg de flotte klatreplantene mine, som trenger både potter og mere og klatre i, satser på at hagemessa har mye å by på.
gleder meg masse:)
ha en god kveld alle sammen klem L<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar