fredag 13. april 2012

Hagemessa 2012

Å sååå mye spennende å se på der. Masse å bruke pengene på også. Etter en endt fredag, så fikk jeg med meg noen pelargonium i lyse farger, tror den ene heter prinsesse mary? Hvit og skjønn. Gleder meg til hun får sine lyse blomster.
fikk også med meg en haug med frø, noen stauder, et par fucshia i nye farger, lyse disse også. Og en etterlengtet rhododendron, i praktfull rosa. Gubben var også med, så da blei det litt titting og ideene begynte og koke. Han falt pladask for den fantastiske "spyttefontenen" helt bakerst. Så da er det ikke umulig jeg får min drøm om en hagedam i oppfyllelse. Ikke i år, men kanskje neste:) han fikk ihvertfall handla den etterlengtede paviliongen.
Så da må han nok en tur til Lillestrøm i morgen for og hente den.
Gledes:). Jeg skal derimot hente min søster, og ut på ridetur i morgen. Hesten har ikke fått trim på noen dager, så samvittigheten gnager litt.
Regner med det blir en tur til lillestrøm på søndag også, så da får jeg tatt med meg noen rosebusker, og hjelpe min svigerinne med blomster valg til hennes hage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar