tirsdag 24. april 2012

Kaffe i skyggen...

Henger litt etter her på mårran, men nå er sengeklærne på vask, og huset sånn passe rent....
Da er der dags for kaffepause i skyggen... Vi har mårras sola på framsia av huset, så det er egentlig ganske koselig å ta mårraskaffen der. Men i dag er jeg som sagt litt etter...


Handla stoler og bord på Nille faktisk!!! På fredag, og noen blomster oppheng:)
Gleder meg til å få noen fine store petunia eller no sånt på veggen bak!
Tror det blir bra:) Nå får det duge med en stemor som overlevde -7°...


Nå blir det kaffe nyting med pippipen i bjørka!!!


Skuffa på maggi'n er fyll av matjord, som skal få komme i det nye bedet mitt, som jeg satser på vi blir ferdige med i dag, eller i morgen.

Litt senere i dag blir det en liten rundtur i Hagen:)

Ha en koselig formiddag:)

2 kommentarer:

  1. Så flotte stoler og bord! Det blir supert med Petunia bak der :) Stemor tåler heldigvis lave temperaturer, jeg har enda ikke kjøpt noen, men har sådd mange :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) skal samle frø til høste, så blir nok at jeg sår selv neste år. Men nå har alle frøene som jeg har samlet blitt borte i flyttingen. Har en mistanke om at de ligger på rotekottet hos min mor:)

    SvarSlett