søndag 22. april 2012

Søndagen overstått:)

Overskyet og småkjølig ute i dag også, men har da fått gjort noe:) et etterlengtet fuglebrett ble snekret av kapp og rester fra verandaen. Og satt opp utenfor kjøkkenvinduet. Så nå har både jeg og de tre kattepusene mine noe å se på om morgenen. Har også fått laget meg en smålig løsning på vanning av skjøre spirer. Ettersom vannkanna mi har lett for å tømme litt mer en det det skal om gangen så ble det en Stor brusflaske med masse hull i korken. Fungerte kjempe bra!!! Og de stakkar små lobeliane slipper å drukne. når jeg vatnet spirene, fikk jeg se at blomkarsen har skutt til værs... Er ikke mange dagene siden jeg satte dem. Bare synd de blir så lange å tynne... Venter også spent på akeleier i rødlilla og hvit, og pakken med engletrompeter! Gleder meg helt syyykt. Har også fått skiftet dekk på bilen, så nå satser jeg på våren, å ikke mere snø før til høsten!:) Ettersom elgen og rådyrene spiser opp både epletrær og flocks så ble det hengt opp noen tomme flasker i epletreet, satser på at det holder til jeg finner en annen litt penere løsning! Nå blir det natta. Ny dag i morgen Molly har allerede tatt kvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar